با پرداخت هر دقیقه 2 سنت از سیستم جدید دوچرخه اشتراکی در براتیسلاوا استفاده کنید

در ابتدا 70 ایستگاه و 550 دوچرخه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

مشاهده رنگ سفید با یک علامت زرد و سیاه نشان می کند که سیستم دوچرخه های اشتراکی در براتیسلاوا  آغاز شده است. نشانه ای که بیان می کند براتیسلاوا سیستم اجاره دوچرخه را اجرا کرده است.

شهرداری براتیسلاوا، همراه با شرکت “اسلنوافت”Slovnaft ، در ازای دو میلیون یورو، یک سیستم دوچرخه ای را برای اتصال رRužinov, Staré Mesto, Nové Mesto ،Petržalka. آماده کرده است.

اگرچه قرار بود در ابتدای تعطیلات تابستانی این طرح آغاز شود،ولی دوچرخه های زرد در ماه سپتامبر در خیابان ها ظاهر شدند.

شهردار Ivo Nesrovnal در اواسط ماه اوت در مصاحبه ای با Sme توضیح داد: “بهتر است که این طرح را به طور کامل اجرا کنیم . به نظر می رسد تاخیر توسط قوانین در حفاظت از اطلاعات شخصی ایجاد شده است زیرا اجاره یک دوچرخه با ثبت نام  انجام می شود.

در مرحله اول 500 دوچرخه در براتیسلاوا آماده است تا در 70 ایستگاه اجاره شود. به تدریج، تعداد ایستگاه ها باید به 90  و تعداد دوچرخه تا  750افزایش یابد.

روش استفاده از دوچرخه :

برای استفاده از این دوچرخه ها به سایت https://slovnaftbajk.sk/en  رفته و ثبت نام کنید ، سپس کارت اعتباری خود را تعریف کنید . در حال حاضر با توجه به طرح تخفیف افتتاحیه یک یورو برای ثبت نام دریافت می گردد و تا نیم ساعت رایگاه و بعد از آن به ازای هر دقیقه 2 سنت هزینه از کارت شما کم می شود . بعد از ثبت نام یک کد فعال سازی برای شما ارسال می گردد که با آن کد می توانید ، دوچرخه را از ایستگاه های تعریف شده از قفل مربوطه آزاد کنید . دقت کنید بعد از استفاده حتما دوچرخه را تا مرحله قفل مجدد در ایستگاه های مربوط تحویل دهید تا از حساب شما کم نشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.