جام جهانی هاکی روی یخ در اسلواکی

جام جهانی هاکی روی یخ در اسلواکی

امسال دو شهر براتیسلاوا و کوشیتسه در کشور اسلواکی ،‌میزبان بازی های جام جهانی هاکی روی یخ هستند .

این بازی ها در دو گروه هشت تیمی برگزار می شود .

گروه A: کانادا، آمریکا، فنلاند، آلمان، اسلواکی، دانمارک، فرانسه، انگلستان

گروه B: روسیه، سوئد، چک، سوئیس، نروژ، لیتوانی، اتریش، ایتالیا

بازی های گروه A در شهر براتیسلاوا و بازیهای گروه B در شهر کوشیتسه برگزار می شود.

در مسابقات هاکی روی یخ ۲۰۱۹  از هر گروه ۴ تیم صعود خواهند کرد. بازی های مرحله دوم در شهر براتیسلاوا برگزار می شود

جام جهانی هاکی روی یخ

نتایج تیم هاکی روی یخ اسلواکی :

با وجود سوابق تیم هاکی روی یخ اسلواکی ، این تیم در این مسابقات ، در چهار بازی نخست خود ، یک برد و سه باخت را کسب کرد. این نتایج برای علاقمندان این تیم اصلا راضی کننده نیست . با توجه به اینکه در دو بازی در دقایق پایانی ،‌نتایج را واگذار کرد.

هرچند در مسابقات ورزشی هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و مردم اسلواکی امیدوارند تا نتایج به نحوی رقم بخورد تا این تیم بتواند از این مرحله صعود کند .

رنگ و بو شهر براتیسلاوا و کوشیسته با حضور تماشگران تیم های شرکت کننده در جام جهانی هاکی روی یخ بسیار متفاوت شده است. هرچند سردی هوا در این فصل ،‌مردم را غافلگیر کرده است.

IIHF-3

مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان ۲۰۱۹ ( 2019 IIHF ice hockey world championship )مسابقاتی است که ۲۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد ۱۳۹۸ در اسلواکی برگزار می شود. سوئد مدافع عنوان قهرمانی این رقابت هاست.

هاکی روی یخ ( Ice hockey) نام یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار است که در آمریکای شمالی (ایالات متحده و کانادا) تنها هاکی نامیده می‌شود. بازی هاکی، یک بازی تیمی است که بر روی یخ انجام می‌شود. ورزشِ هاکی در کشورهای سردسیری که فصل سرما و یخبندان در آنان طولانی است دارای محبوبیت بسیار زیادی است،

این بازی شامل سه سِت ۲۰ دقیقه‌ای می‌باشد و زمان بازی فقط هنگامی محاسبه می‌شود که توپ در حال حرکت باشد. در بازی‌های غیرحرفه‌ای و بازی‌های کودکان، زمانِ هر دورهٔ بازی گاهی کوتاه‌تر خواهد بود. اگر در پایان ستِ سوم نتایج مساوی بود وقت اضافه نیز در نظر گرفته می‌شود و اولین تیمی که گل به ثمر برساند برندهٔ آن مسابقه می‌شود.

مرجع : ویکی پدیا

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.