اخبار اسلواکی – توسعه کارخانه جگوار- رنجوور موجب افزایش قیمت ملک در نیترا شده است

بعد از اینکه ماشین سازی بریتانیا جگوار لند لوور (JLR) طرح خود را برای ساخت یک کارخانه با نام تجاری جدید در نیترا اعلام کرد ،قیمت های املاک و مستغلات در آن افزایش یافت. اکنون وضعیت به نظر می رسد آرامش شده است. این به این دلیل است که بانک مرکزی شرایط را برای اخذ وام های مسکن و همچنین توسعه دهندگان اعلام پروژه های ساخت آپارتمان جدید آغازکرده است.
در سال های 2016 و 2017 قیمت املاک و مستغلات در Nitra و مجاورت آن 20-30 درصد افزایش یافت. رودولف پاوک از نمایندگی املاک و مستغلات RE / MAX Family این را به عنوان رشد طبیعی ناشی از افزایش اشتغال، بهره وری کار یا دستمزد نمی بیند. خبرگزاری TASR گزارش داد که قیمت املاک و مستغلات به طور عمده تحت تاثیر رفتار مردم قرار دارد.

پس از اعلام سرمایه گذاری، قیمت املاک و مستغلات افزایش یافت. به دلیل این که بسیاری از فروشندگان پیشنهاد خود را از بازار با هدف انتظار قیمت های بالاتر رد کردند. از سوی دیگر، تقاضای زیادی از افرادی که قصد خرید املاک مسکونی را داشتند، با توجه به اینکه بعدا آن را به قیمت بالاتر اجاره یا فروش می دهند، پیدا کرده است . این منجر به کاهش پیشنهاد ها و افزایش تقاضا شد، که موجب افزایش قابل توجه قیمت ها گردید. ادامه خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.