مراکز خرید در براتیسلاوا

مراکز خرید در براتیسلاوا:

شهر براتیسلاوا بعنوان پایتخت کشور اسلواکی در سال های بعد از استقلال از کشور چکسلواکی ،‌دچار تغییرات زیادی در زمینه ساخت و ساز گردیده است . از نتایج این تغییرات ، ساخت مجتمع های تجاری بزرگ در براتیسلاوا ،پایتخت اسلواکی بوده ،‌بطوریکه اغلب مراکز خرید و فروشگاه ها در مجتمع های تجاری بزرگ حضور دارند ، این مراکز تجاری ، شامل باشگاه های بدنسازی  مجهز ، فود کورت ، سالن های سینما ، برندهای معتبر ، سوپرمارکت های زنجیره های و حتی استخر های شنا می باشند.

این مراکز تجاری ،‌رونق بسیار خوبی دارند و بعضی از آنها ، با توجه به موقعیت مکانی در کنار رودخانه دانوب ،‌علاوه بر امکان خرید راحت ، شرایط استراحت در کافه های مرکز خرید با چشم اندازی زیبا از طبیعت و رودخانه دانوب در براتیسلاوا را به همراه خود دارند.

برای آشنایی بهتر شما مخاطبین پایگاه خبری ایرانیان اسلواکی با مراکز خرید براتیسلاوا ،‌به معرفی این مراکز خرید می پردازیم.

مرکز تجاری Eurovea :

این مرکز تجاری زیبا در مرکز شهر براتیسلاوا و در کنار رودخانه دانوب واقع شده است. در کنار این مرکز تجاری سالن تازه ساخت اپرا براتیسلاوا (SND) ،‌هتل های مجلل و کافه های بزرگ و زیبا با چشم انداز طبیعت زیبا دانوب وجود دارد.

Eurovea-Bratislava

تجسم کنید که بعد از یک خرید مناسب ،‌نوشیدنی گرم و یا سردی در کافه ای مشرف به دانوب می نوشید و عبور یک کشتی تفریحی زیبا را در رودخانه دانوب نظاره گر هستید.

موقعیت مکانی مرکز خرید اروآ در براتیسلاوا :  کلیک کنید

فاصله این مرکز تجاری از قسمت مرکزی و قدیمی شهر با پای پیاده حدود ده دقیقه است. در فضای بیرون این مرکز تجاری ، اغلب میزبان جشنواره های مختلف ، برحسب مناسبت های ملی و بین المللی می باشد.

این مرکز تجاری ، علاوه بر فروشگاه های لباس ،‌ساعت و .. از برند های معتبر و پرفروش دنیا ، شامل سالن سینما ، فودکورت و کازینو بسیار بزرگی می باشد. این مرکز شعبه ای سوپرمارکت آلمانی بیلا Billa را در خود جای داده است.

در محوطه بیرونی این مرکز خرید و در کنار دانوب مجسمه ای از یک خلبان قهرمان اسلواک Statue of General  Millan Rastislav Stefanik قرار دارد.

Statue of General Millan Rastislav Stefanik

 

 

Eurovea
Eurovea