ایجاد کسب و کار با استفاده از فرانچایز در اسلواکی

  فرانچایز در اسلواکی در حال رشد است و شامل هتل ها، فست فود، ایستگاه های بنزین و خدمات تجاری است. در اسلواکی هیچ قانون خاصی برای فرانچایز وجود ندارد. توافقنامه های فرانچایز به عنوان قراردادهای تجاری تلقی می شوند و توسط قانون تجارت اسلواکی تنظیم می شوند. شرکت های آمریکایی در این زمینه در اسلواکی هنوز اندک هستند اما شامل موارد زیر میشوند: McDonald’s, Domino’s Pizza, Kentucky Fried Chicken, Subway, Sheraton, Grand Hotel River Park, Century 21, Remax, BNI, Contours, FitCurves, and Levi’s.   با توجه به نوظهور بودن این موضوع در بازار اسلواکی ، اکنون زمان مناسبی برای ورود به بازار است، در لینک زیر لیستی از برند هایی که مایل به توسعه کسب و کار در قالب فرانچایز در اسلواکی هستند ارائه می شود .
لازم به توضیح است که این موارد نه تنها شامل حوزه غذا ، بلکه شامل سایر حوزه ها مانند مالی، خدمات ، آموزش ، املاک و … می شود . شما با ارسال درخواست در قالب ایمیل ، می توانید از شرایط پکیچ مشارکت آگاهی یابید

5 نظر

  1. محسن بندور

    سلام دوست عزیز و ممنون از اینکه اجازه دارم در سایتتون نظر بگذارم. آیا تجربه ای از مهر تایید سفارت بر روی گواهی عدم سوپیشینه دارید. متاسفانه بنده گواهی رو گرفتم ترجمه کردم و تاییدیه دادگستری و امور خارجه هم کردم. این مدرک 2 ماه اعتبار داره. سفارت اسلواکی که اصلا جواب تلفن نمیده. فقط راه دسترسی ایمیل هست. بهشون ایمیل زدم و اونها بعد از یک هفته برای دو ماه بعد بهم وقت دادن. که عملا اعتبار گواهی باطل می شوند. دوباره ازشون درخواست کردم ولی هیچ جوابی ندادند. حتی نظرات زیر توییت سفیر هم اگر سوال باشه سریع پاک میشه. آیا شما راهی می دونید که بشه کاری کرد. چون واقعا برای یک مهر 70 روز(60 روز وقت سفارت و 10 روز پروسه کاری) خیلی عجیب و غیر باوره. ازتون ممنون میشم آگر راهی می دونید کمکم کنید.

  2. سلام ما اقدام به ثبت شركت در اسلواكي و واگذاري سرقفلي يك باب كافي شاپكرديم شما ميتونيد دراجاره دادن يا واگذاري اون ب غير ب ما كمك كنيد

    • سلام و درود بر شما
      درصورت تمایل اطلاعات تکیلی را بریمان ارسال نمایید تا اطلاع رسانی شود.
      موفق باشید

  3. سیداسدالله موسوی

    باسلام. موسوی هستم . لطفا پکیج فرانچایز را برایم ارسال نمایید. باتشکر از سایت پربار شما

    • دوست عزیز ، درود
      قواعد مربوط به فرانچیز ، توسط ارایه دهندگان، مدام در حال تغییر است . برای اطلاعات بیشت به سایت های تخصصی ، مانند سایت زیر مراجعه نمایید .
      https://www.franchising.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.